Wieloletnie doświadczenie, ponad 6,5 tysiąca absolwentów i klientów, najszersza oferta w regionie! ZAPRASZAMY!

Zarządzanie relacjami w organizacji uczącej się – kompleksowy program wdrożeniowy dla szkół

“Żeby mieć rację trzeba mieć relację” – pierwszy w Polsce kompleksowy, autorski program wdrożeniowy zarządzania relacjami w szkołach.

Obecnie coraz częściej mówi się o znaczeniu budowania relacji w szkole. Pionierami w tym obszarze były szkoły wyższe, które jako pierwsze zauważyły wielki potencjał jakim jest obszar relacji w edukacji. To na uniwersytetach pojawiły się pierwsze programy związane z pracą z relacjami. Odchodzimy już współcześnie od koncepcji zarządzania zachowaniem na rzecz koncepcji zarządzania relacjami.

Organizacje uczące się są szczególnie predestynowane do zarządzania relacjami. Mózg człowieka jest nastawiony na relacje społeczne (ang. social brain). Zarówno w koncepcji organizacji uczącej się, jak i w zarządzaniu relacjami ważna jest otwartość i chęć uczenia się od innych. Celem edukacji (zarówno szkolnej, jak i pozaszkolnej) powinno być wychowanie człowieka, który potrafi sobą w sposób świadomy sterować (tzw. samosterowność). Dobre relacje pedagogiczne sprzyjają rozwijaniu tej umiejętności.

Zapraszamy szkoły i placówki oświatowe do skorzystania z pierwszego w Polsce profesjonalnego i kompleksowego programu wdrożeniowego pozwalającego stać się realną organizacją uczącą się zarządzającą relacjami.

To unikalny program jaki stworzyliśmy na bazie połączenia naszych doświadczeń z wdrażania projektów zarządzania relacjami w przedsiębiorstwach i wieloletniej pracy w obszarze edukacji. Wychodząc naprzeciw najnowszym trendom przygotowaliśmy unikalną ofertę dla szkół poszukujących nowych dróg i rozwiązań wspierających ich potencjał.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani przedstawieniem szczegółów naszego programu wdrożeniowego zapraszamy do złożenia zapytania mailowego na adres biuro@edulabor.pl . W ciągu 24 godzin otrzymacie Państwo informacje dotyczące programu oraz kontakt do koordynatora merytorycznego projektu.